Zamieszczone przez szkoda
Awaryjność - co nas spotkało podczas eksploatacji
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez misiek^wro147 kkm - napinacz paska wielorowkowego sprowadzil mi do auta stado chrabaszczy ... coz, jak juz sa to niech bedaZamieszczone przez Iron80kkm napinacz paska wielorowkowego - ale brzęczał-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bubuDEDwuletnia benz. 1.8 W pierwszym roku po 15kkm pierwsza cewka zaplonowa, w drugim po 25k druga. Obydwie wymienione na gwarancji. Za miesiac konczy sie laba i za wszystko bede placil. Az sie boje gdy czytam co mnie czeka.
miałem Chevroleta Aveo z instalacją gazową i
5kkm - wymiana pompy instalacji gazu
10kkm - wymiana sondy lambda
12kkm - awaria alarmu
15kkm - wykrzywienie się tarcz hamulcowych
25kkm - wymiana wszystkich wtryskiwaczy
W tym czasie 4 razy na lawecie wracał do serwisu
29kkm - sprzedanie samochodu
Na szczęście wszystko było robione na gwarancji jednak ciarki mnie zabrały jak pomyślałem sobie co będzie jak gwarancja się skończy !!!
Sorry za OT ale chciałem pokazać skalę niedoskonałości innym marek :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
U mnie po ok 13kkm(15miesięcy) wystąpił jeden problem:
Octa jest w wersji tour z dołożoną klimą, pompka od płynu jest bardzo nisko i wystające z niej kolanko znacznie obniża prześwit. Wystarczy małą kępka trawy na polnej drodze i już słychać jak ryjemy drogę.
O koljenych usterkach napiszę jak wystąpią(odpukać)."The greatest luxury in life is time."
wynajmę mieszkanie w Warszawie!
wszelkie info na pw lub mail
Komentarz
-
-
Ja zauwazylem kolejny spory minus :
przejechalem juz 153 tysiace i ... spasowanie plastikow pozostawia wiele do zyczenia, zwlaszcza ze auto ma dopiero 5 lat ... a rozlaza sie niektore plastiki o 1-1.5 cm, a to juz zbyt duzooooByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Maicroft, zobacz na te dwa slupki na tylniej klapie w kombi, polaczenia ich z tym calym badziewiem czarnym.
U mnie 1.1 cm szpary!
Do tego szpara miedzy plastikami tymi przy pasach - tez ponad 1cm luzu, moge nimi ruszac i dopasowywac :twisted:
Kolejne ktore sie rozlaza to zaraz przy tylnich drzwiach ...Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Ziomal, spoko wiem, ale zeby to az tak sie rozlazilo to dla mnie szok :twisted:
Poza tym kolejna irytujaca usterka : zasniedziale sruby w gwintach do uchwytu rejestracji tylnej. Efekt? Wyrwanie srub wraz z mocowaniem, rozwalenie calego plastiku trzymajacego tablice, no i automatyczne wstawienie rejestracji na nitach. Te wkladki ze srubami stare wygladaja jak zespawane ... widac nie nasmarowalem nalezycie ... polecam wszystkim jesli jeszcze moga, wyjac i spryskac WD40 :twisted: chyba ze nie bedzie sie dalo wyjac ... tak jak u mnie. To obcegi i rwiemy ...Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
generalnie nie mialem poki co wiekszych przygod
75k km - siadly kierunkowskazy gdy bylem 400km od domu ^^ -> wymiana przycisku od awaryjnych...i wszystko dziala :]President Johnny II + President Florida/ ML-145
O1 - 122KM@141KM 261Nm@303Nm By Rogalotti
OII - 140KM@178KM 320Nm@374Nm By CompSport
Komentarz
-
-
po przejechaniu 270 kkm wymieniłem sprzęgło, amory, padł mi zawór n109(blokował ECU) przepływa 2x , przekaźnik wentylatorów od klimy, silnik tylnej wycieraczki i kilka innych pierdół. Poza tym jest OK.1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
www.samochodowy-warsztat.prv.pl/
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Dzidapo raz pierwszy?
ło kruca, jesli po raz pierwszy, to podziwiam
U mnie wytrzymalo 152 tysiace i juz daje o sobie znac ... Niebawem sie wymieni, ale to zrobi juz nastepny wlasciciel silnika.Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
poprzednia octavia silnik AEE 2002r wersja classic
1) 74kkm - swiece 80zl, rozdzielacz zaplon 18zl, zarowka podswietlenia regulacji nadmuchu 2zl
2) 77kkm - tlumik sie urwal, wymiana: tlumik koncowy 80zl, tlumik srodkowy 130zl, gumowy wieszak 54zl(!)
obecna octavia silnik BFQ 2004r wersja drive
1) 33kkm - ciezko wchodzil 1 bieg, regulacja 160zl, wymiana lacznikow stabilizatorow + poduszki 220zl
Komentarz
-
-
Parę dni temu wymieniłem w ramach gwarancji przedni pas bezpieczeństwa od strony pasażera. Po kilkugodzinnej przerwie w jego użytkowaniu były problemy z jego użyciem. Pozostawał zablokowany w pozycji spoczynkowej. Po kilku próbach zaciągnięcia dopiero się odblokowywał. W drugą stronę zwijał sie zawsze bezproblemowo.O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Witam,
Kupilem jak miala 164tys km,
164,5 tys wysprzeglik hydrauliczny,
167,5 tys sprzegło wraz z kołem,
168,5 tys czujnik temp.,
zanim kupilem nic sie nie dzialo bo znam auto od noweg.
tylko klocki,szczeki, filtry, plyny, gumy stabilizatora, poprostu eksploatacja.
mam nadzieje ze na dlugi czas starczy napraw,szczególnie tych drogich.
Pozdrawiam
Komentarz
-
-
A już myślałem że nie będę musiał tu pisać bo auto było bezawaryjne a tu zonk :!:
-170kkm padła pompa wspomagania - 1.9ASV ,mam nadzieje ze po wymianie do 300kkm dociągnę bez wpisu w tym temacie-----1.9TDI ASV --StrEet DeMoN----- <--ZaPrAsZaM
Komentarz
-
-
Kupiłem autko miało przebieg 162800 rocznik 1999 110 koników.
Sprzedałem miało 237700 (wczoraj). Przejechałem nią 74900. W zawieszeniu zaraz po kupnie wymienione zostały 2 gumki stabilizatora (chyba tak to sie nazywa), rozrząd. I systematycznie wymiany oleju, filtrów. W sierpniu 2007 klocki tył, listopad 2007 - klocki + tarcze - przód. Przy przebiegu ok 190000 taz pojawił sie "noflaut" po wykasowaniu błedu od tamtej pory jak ręką odjął. Więc jak dla mnie autko bezawaryjne i polecam niezdecydowanym osobą zakup 01 w Tdi (silnik AHF). W grudniu jak byłem na przeglądzie technicznym amortyzatory miały prawie równo 70%
Komentarz
-
Komentarz